قناعت
اهههههههههه انقدر مشقولیات فکری دارم که حس نوشتن ندارم با اینکهخیلی مشتاق نوشتنم فقط یادت نره
تمام تو سهم منه
به کم قانع ام نکن
+ نوشته شده در شنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 11:23 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...