پسر ایرونی...دختر ایرونی

خیلی وقته طنز نذاشتم.خودم اخرت تلخند شدم.اینم برای تنوع بیهوده..

مواد لازم جهت تهیه دختر ایرانی :

1 - گوشت ، پوست و استخوان : 49کیلو گرم

2 - لوازم آرایش : 3 کیلو

3 - قر : 50 دور در دقیقه

4 - رو : 75 لیتر

5 - نق : روزانه 8 ساعت

6 - ناز: 7 کیلو

7 - زبان : 14 متر و سی سانت

8 - حوصله : سه گرم

9 - سر درد مصلحتی : به میزان لازم

10 - اشک : 3000لیتر

11 - حسد : 2 تن

12 - عشوه شتری : 92مایل

13 - عقل : کمی تا قسمتی ابری

این مواد را روی هم ریخته 24 ساعت بعد یک دختر مامانی بوجود میاید
-----------------
طرز تهيه پسر ايروني:

گوشت, پوست و استخوان: به طور ميانگين 15کيلوگرم

چربي عضله نما: 60کيلوگرم

تافت و چسب مو : 3 قوطي

قدرت زبون بازي : 72ساعت بي وقفه

دروغگويي: 20بار در ثانيه

قدرت ابراز علاقه: 60 اسب بخار

قدرت پيچوندن : 30دور در دقيقه

تنبلي: عصاره ي 70 آدم فراخ

صبر و شکيبايي: در اين مورد ذائقه اي مي باشد

قدرت حرکت چشم:380 درجه در همه ي جهات

برگ گل..

یکی را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نمی داند.
نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست می دارم
ولی افسوس,
او هرگز نگاهم را نمی خواند....
به برگ گل نوشتم که من
او را دوست می دارم؛
ولی افسوس،
او برگ گل را به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند.
به مهتاب گفتم ای مهتاب؛
سر راهت به کوی او سلام مرا رسان و گو که
او را دوست می دارم.
ولی افسوس،
یکی ابر سیه آمد ز ره روی ماه تابان را بپوشانید.
صبا را دیدم و گفتم ؛صبا دستم به دامانت؛
بگو از من به دلدارم که
او را دوست می دارم.
ولی افسوس؛
ز ابر تیره برقی جست و قاصد را میان ره بسوزانید.
کنون وامانده از هرجا دگر با خود کنم نجوا،
یکی را دوست می دارم،
ولی افسوس؛

او هرگز نمی داند...

شاه..

A King only bows down to his Queen

یک شاه..فقط برملکه اش سر خم میکنه.

+++++++++

But I only bow down to God

ario

شاه..

A King only bows down to his Queen

یک شاه فقط بر ملکه اش تعظیم میکند..

اریو

جمعه..

انگار "جمعه" به دنیا آمده ام... "دل" به هر چه می بندم "تعطیل" است!!!
و تو خواب صبح جمعه منی..

روزی..

خدایا به من ایمانی عطا کن که
نگران روزیم نباشم
درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست
زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد . . .

تلخند...

حال و روزم این روزا زیاد خوش نیست بد ندیدم یکم شیرین کنم حال هوا رو
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم
“زن چه میخواهد؟”
گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد
“ما همچنان در حال جستجو ایم
==========================
تحقیقات دانشمندان نشون داده
جمله ” تا۵ دقیقه دیگه آماده ام.” خانوما
و جمله ” تا ۵ دقیقه خونه ام.” آقایون
===========================
نه انگار کار از کار گذشته...
بیخیالش

اورجینال


وقتی اورجینال به دنیا اومدی… حیفه کپی از دنیا بری ….خودت باش !

حساب کتاب..


از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

دعا..

گفت الهی هیچ وقت شکست عشقی نخوری

گفتم این چه دعاییه...

گفت مگه دعای بدیه؟
Ario Behnam®: دعات اشتباهه.کسی که عاشق واقعی باشه چیزی به اسم شکست رو تجربه نمیکنه
Ario Behnam®: اوونی که شکست میخوره کسیه که منظور خاصی داره و به هدف برنامه ریزی شدش نمیرسه
Ario Behnam®: برنامه ریختنم کار دل نیست و کار عقله
Ario Behnam®: پس شکست تو عشق معنی نداره

نظر من اینه نظر شما چیه؟

عشق یعنی ..

عشق یعنی ،

حالت خوب باشه.