فقط یه ایرانی میتونه كند بودن رشد موهاشو بندازه گردن دست سنگین آرایشگر ‼
فقط خانومای ایرانی هستن که از یه هفته قبل از عروسی هی میگن
چی بپوشیم ؟!... چی بپوشیم ؟!...
اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن :)))
فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه ‼
فقط تو ایرانه که مدارسو پنجشنبه ها تعطیل میکنن ولی به جاش بقیه هفته رو براش کلاس جبرانی در نظر میگیرن باپولای آنچنانی !!!
تعمیرات مدل ایرانی:
۱-درشو باز کردن و فوت کردن .
۲-کامل باز کردن و دوباره بستن .
۳-محکم زدن (مثل به پشت کنترل تلویزیون) .
فقط آسمون ایران میتونه: کمی ! تا قسمتی! ابری! همراه با وزش باد! در برخی نقاط رگبار پراکنده! همراه با گرد و غبار .......... باشه ( آخر ادبیاته این جمله) ‼
فقط در تهرانه که مردم شمال شهر در سال 2011 میلادی و مردم جنوب شهر در سال 70 هجری قمری زندگی میکنن ‼
تنها ایرانیان كه وقتی میخوان از خیابون رد شن به جا اینكه به چراغ عابر نگاه كنن به ماشینا نگاه میكنن كه كی خلوت میشه سریع رد شن ‼
اگه ورزشی به نام "سگ دو" وجود داشت ما ایرانیا حتما توش می تونستیم یه خودی نشون بدیم... !!!
فقط یه ایرانی میتونه پیتزا رو با دوغ ,نوشابه رو با آبگوشت, سبزی رو با کوکوسبزی و کالباسو با نون سنگک بخوره ‼
فقط یه ایرانی میتونه
جلوی خودپرداز بانک با دیدن جمله لطفا منتظر بمانید استرس رو با بیشترین
فشار تحمل کنه و با نگاهی ملتمسانه تو دلش به دستگاه بگه اگه پول نمیدی جون
هرکی دوست داری لا اقل کارتمو بده و بعد از دیدن جمله دستگاه در حال شمارش
وجه می باشد به ناگاه آرامش تمام وجودش رو فرا بگیره دقیقا مثل فرود
موفقیت آمیز هواپیما اونم تو فرودگاه مشهد !!!
فقط یه ایرانی میتونه وقتی میخواد بره عروسی در به در دنبال یکی بگرده که کراواتشو براش گره بزنه :)))
فقط یه ایرانی میتونه اول از دستشویی بیاد بیرون بعد زیپ و کمربندشو ببنده :|
فقط یه ایرانی میتونه مثل سامان گلریز آشپزی کنه :
ماهیتابه
چدنی دسینی رو میذارید روی گاز پنج شعله سامسونگ که با ضمانت سام سرویس
عرضه میشه,یه کمی روغن لادن دوست تو و من رو بریزید توش و یا از کره اطلس
طلایی استفاده کنید, دو تا هم تخم مرغ تلاونگ بندازید داخلش,اگر در حین کار
خسته شدید میتونید از ماساژور شاندرمن استفاده کنید، دیدید که چه سریع یه
غذای خوب آماده شد ‼
تا برنامه بعد همتون رو میسپارم به بیمه سینا و ایران و دانا و ... !!
فقط یه ایرانی میتونه وقتی مامور آمارگیر میاد در خونه اشون،بگه شرمنده من اینجا مهمونم، صاحبخونه رفته مسافرت ‼
فقط یه ایرانی میتونه 2 سال بره سربازی 30 سال تعریف کنه
فقط یه ایرانی میتونه بـــــه نوشابـــــه "نارنـــجــی" بگــــه "زرد"!
فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه اِاا رفت رو پیغامگیرشون و سریعاً تلفن رو قطع کنه!
فقط یه ایرانی میتونه طوری زل زل نگات کنه تو خیابان که نفهمی خوشگلی یا زیپت بازه !
از هر 2 تا تبلیغ تلویزیون یکی تبلیغ بانکه ، ولی مردم هر روز فقیر تر میشند
از هر 2 روز هفته یکیش تعطیله اما بازم مردم افسرده تر میشند
از هر 2 نفر توی خیابون یه نفر لیسانس داره اما بازم مردم بیکار تر میشند
از هر 2 تا خونه یکیش نوسازه اما مردم بازم خونه خراب تر میشند (گود برداری های غیر اصولی !!!)
از هر 2 نفر یکی دماغشو عمل کرده اما بازم قیافه ها زیبا نمیشند
از هر 2 نفر یکی حاجی شده اما بازم مردم بی خدا تر میشند ‼
فقط یه ایرانی میتونه از بی قانـــونی مملکت بنـــالـــه ،
اما موقــــع دعـــوا و درگیـــــری بگـــــه مملکت قانــــون داره ‼
فقط یه زن ایرانی میتونه
درباره
زندگی دخترش بگه: شوهرش خیلی خوبه همش میبرتش مسافرت و تو خونه هم خیلی
کمکش میکنه حتی پوشک بچه را هم خودش عوض میکنه ، دخترم خوشبخت شد واقعا ‼
و
درباره زندگی پسرش بگه: بیچاره هر چی پول در میاره باید خرج سفرای خانم
کنه ‼ از سر کارم که خسته میاد خونه خانمش کلی ازش کار میکشه حتی زورش میاد
پوشک بچشو خودش عوض کنه، پسرم بد بخت شد واقعا ‼
اینجا ایران است :
کارت شارژیو که مغازه دار 4700 میخره و ما 5500 میخریم و 4900 شارژ میکنه بهش میگن 5000 تومنی !!!
فقط یه ایرانی میتونه
(البته از نوع معلم اول دبستانش) برا ترسوندن دانش آموزاش و زود خوابیدن
اونا بهشون بگه: من رفتارای شما رو تو خونه با دوربین میبینم! :)))
فقط یه کارخونه ایرانـــی می تونـــــه بهــــت یه بستـــــه هوا بــــده که توش چــند تا دوونـــه چیپس هم اشانتـــــــــیون باشــــــــه ‼
فقط یه كودك ایرانی میتونه چند ساعت بره تو صف نونوایی و هرچی صبر كنه بینه همش آخره صفه !
اینجا ایران است یعنی:
ببخشید اتوبوس 9:30 ساعت چند حرکت میکنه؟
ببخشید کارت شارژ دو تومنی دارین؟ چنده؟
فقط یه ایرانی میتونه وقتی توی مهمونی یا عروسی آب خوردن گیرش نیاد، قرص قندش رو با یک لیوان نوشابه بخوره!
فقط یه ایرانی میتونه
وقتی تو ایرانه همش دنبال جانی واکر و شراب فرانسوی و رستورانای مکزیکی و
ایتالیایی باشه، بعد وقتی رفت خارج در به در بگرده دنبال دوغ آبعلی و شراب
شیراز و شربت سکنجبین و رب یک و یک ‼
فقط یه ایرانی میتونه ماشین خودشو با ریموت قفل كنه, ولی بعدش 4 تا دستگیره رو امتحان كنه که ببیــنـه قفل شده یا نه!
فقط یه ایرانی میتونه این همه رو با این دقت بنویسه و ایرانیایه دیگه بخوننو بفهمن چی نوشته ‼‼‼