یلداست
امشب شب یلداست.
شب زیباترین انتظار برای دورترین صبح...
شبی که آفتاب از پس آن می آید که بیشتر و بیشتر با ما باشد. نه که شب بد
باشد، نه. حتی تصویری نیز از سکوت و آرامش نهفته در شب را در دل هیچ
پناهگاهی نخواهی یافت. اما شب یلدا آغاز بازگشت روشنایی است که دوستش
داریم ...
شب یلداتون مبارک ...
کاش شبهای دیدن تو
همیشه....
شب یدا بود
+ نوشته شده در شنبه سی ام آذر ۱۳۹۲ ساعت 20:0 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...