امروز..
اگر من هنر این را داشته باشم که قشنگ زندگی کنم.
زیبا ببینم، زیبا نفس بکشم، زیبا صبر کنم
اگر من هنر این را داشته باشم که قشنگ زندگی کنم.
زیبا ببینم، زیبا نفس بکشم، زیبا صبر کنم
دخترا عاشق تعریف و تمجید و حرف هستند
و پسران عاشق زیبایی
برای همینه دخترا ارایش میکنن
و پسران دروغ میگویند
اریو
از خدا و علی برای من همین چند جمله بس
++++++++++++++مولای یا مولای ...+++++++++++++
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْمَوْلی وَ اَنَا الْعَبْدُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْعَبْدَ الاَّ الْمَوْلی
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْمالِکُ وَ اَنَا الْمَمْلُوکُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَمْلُوکَ الاَّ الْمالِکُ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْعَزیزُ وَ اَنَا الذَّلیلُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الذَّلیلَ الاَّ الْعَزیزُ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْخالِقُ وَ اَنَا الْمَخْلُوقُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَخْلُوقَ الاَّ الْخالِقُ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْعَظیمُ وَ اَنَا الْحَقیرُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْحَقیرَ الاَّ الْعَظیمُ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْقَوِیُّ وَ اَنَا الْضَعیفُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْضَعیفَ الاَّ الْقَوِیُّ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْغَنِیُّ وَ اَنَا الْفَقیرُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفَقیرَ الاَّ الْغَنِیُّ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْباقی وَ اَنَا الْفانی ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفانِیَ الاَّ الْباقی
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْهادی وَ اَنَا الْضّالُّ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْضّالَّ الاَّ الْهادی
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْرّحْمنُ وَ اَنَا الْمَرْحُومُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَرْحُومَ الاَّ الْرَّحْمنُ
مَوْلایَ یا مَوْلایَ ، اَنْتَ الْرَّبُ وَ اَنَا الْمَرْبُوبُ ، وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَرْبُوبَ الاَّ الْرَّبُ
کسی که به تو تملق می گه یا سرت کلاه گذاشته و یا امیدواره بگذاره
اریو..
دست به خودکفایی کامل زدیم و با مهندسی معکوس کژی برابر اصلشو ساختیم
اسمشم گذاشتیم اریو
دوست داشتین بیاید عضو شید بدون فیلتر حال فیس بوکشو ببرید
اینم ادرسش http://www.arioo.com
اینم ادرس پیج بنده کمترین
همه از مردمی حرف میزنیم که معلوم نیست کیست..
پدر بچه مردم را برخ میکشد.مادر زندگی مردم را نمونه میخواند..
سیاست مدارانمان از زبان مردم حرف میزنند..
یانکی ها مردم را جدا از حکومتمان میدانند..
در خیابان میگویند بکذارید مردم راحت زندگی کنند..
تو تاکسی میگن همه چی گرونیه...مردم به اینجاشون رسیده..و خانومه دست رو حنجرش میذاره..
پشت تلویزیون میگن مردم شریف..
مردم فهیم..
اقا یکی فهمید این مردم..خونش کجاس به منم خبر بده از نگرانی در بیام![]()
![]()
این مطلب صرفا جهت سرگرم شدن شما عزیزان بوده و اصلا قصد توهینی وجود ندارد.
معادله ۱
انسان = خواب + خوراک + کار+ تفریح
الاغ = خواب + خوراک
پس
انسان = الاغ + کار + تفریح
وبنابرین
تفریح – انسان = الاغ + کار
بعبارت دیگر
انسانی که تفریح ندارد = الاغی که فقط کار می کند
*****
معادله ۲
مرد = خواب + خوراک + درآمد
الاغ = خواب + خوراک
پس
مرد = الاغ + درآمد
و بنابرین
درآمد – مرد = الاغ
بعبارت دیگر
مردی که درآمد ندارد = الاغ
*****
معادله ۳
زن = خواب + خوراک + خرج پول
الاغ = خواب + خوراک
پس
زن = الاغ + خرج پول
وبنابرین
خرج پول – زن= الاغ
بعبارت دیگر
زنی که پول خرج نمی کند = الاغ
*****
نتیجه گیری:
از معادلات ۲و۳ داریم:
مردی که درآمد ندارد = زنی که پول خرج نمیکند
پس:
فرض منطقی ۱: مردها درآمد دارند تا نگذارند زنها تبدیل به الاغ شوند..
و
فرض منطقی ۲: زنها پول خرج می کنند تا نگذارند مردها تبدیل به الاغ شوند.
بنابرین داریم …
مرد + زن = الاغ + درآمد + الاغ + خرج پول
> و ازفرضهای۱و۲ نتیجه منطقی میگیریم که:
مرد + زن = ۲ الاغی که با هم بخوشی زندگی میکنند.
من متوجه شدم تازگیا به لطف کیبورد یه زبان جدید یاد گرفتم !
مثلا میدونم : “سشمشئ ناخذه” میشه سلام خوبی ؟
“خن” میشه اوکی !
“ذغث” میشه بای !
.
حکایت ما ادما خدا نکنه این بشه..
هیچ کس.. هیج جا.. هیچ جور .. هیچی..(/-/-/) هیچی.. هیچ جور.. هیچ جا ..هیچ کس..
که شاید به این منتج بشه..
هر کس ..هر جا.. هر جور .. هرچی..(/-/-/) هرچی..هر جور ..هر جا ..هرکس ..
۲*۲=۴ تا میشه زندگی
۲*۲=۵ تا میشه شیطنت
امروز میخواستم وارد ایمیلم بشم .دیدم میگه زرشک پسوردت اشتباهه..برو بگو صاحبش بیاد..
گفتم اکه هی.کی بود از ما زرنگتر.هکمون کرد.رفتیم از امدادگر یاهو(yahoo! password helper) امداد بگیریم دیدیم اونم حالگیری کرد.گفت:
For security reasons, you need contact Yahoo! Customer Care to help you reset your password.
If you used an alias or profile name, we recommend that you try again with the Yahoo! ID associated with the alias. If not, you can contact Customer Care to help reset your Yahoo! password. We have locked this option for your protection because we believe someone may have unauthorized access to your account. Contact customer care.
يعني برو بچه تو نمیتونی برخط(همونon line)پسوردت رو بازيابي كني بايد بري پيش برو بچ شركت ياهو تو ولايت ينگه دنيا..ديديم كار داره بيخ پيدا ميكنه.گفتيم سري بزنيم به بروبچه هاي تكريم مشتري ياهو يا همون Contact Customer Careاقا سرتون رو درد نيارم بي توجه به يه پيغم گنده تو اون بالاي صفحه.هي باهاشون درد دل كردم.يهو ديدم يه چيزي زد تو كلم كه خنگ خدا اون كادر زرد رنگ بزرگ بالاروهم بخوني توي اين ماه رمضوني شايد ثوابي گيرت بياد.ماهم سينه چاك و دستار از سر افتاده دوان دوان به بالاي صفحه مراجعت نموديم و مرثيه نامه زير رو با صد فغان خونديم:
خرج عروسی رو که ما پسرا میدیم اونوقت میگن عروسی ! خونه ام که ما پسرا میگیریم میشه خونه ی عروس ! از اون بدتر جونت درمیره کار میکنی یه ماشین میخری اونم میشه ماشین عروس ! دیگه بدتر ۴روز دیگه بچه خواهرت به مامانش میگه مامان مامان بریم خونه زن دایی اینا ! اون وقت دخترا میگن حقشون ضایع شده
یکی گفت اسی یا مارلبورو...
گفتم مرگ تورو...
بهش برخورد...گفت حرف دهنتو بفهم..
گفتم فرقی نداره هردوش به مرگ تو می انجامه
گفت ولی اسی سبکتره...
گفتم حکایت تیغ ریش تراشی و کارد قصابیه..
اونیکه لطیفتره برنده تره...مونده بود چی بگه
بعضی کارای ما ادما اینجوریه
Ario Behnam®: مثل اینه یه کامیون اسباب بازی رو بذاری جلو یه راننده ماشین سنگین بگی این خیلی قدرت داره
Ario Behnam®: نی نی ا باور دارن فقط کامیون اسباب بازیو
به نظرم من که اینه....
عزرائیل
کسی که یادمون میره هرلحظه شاید مهمونمون بشه...و مغرور بی خبر داریم ظلم می کینم و گناه
بندر همیشه عباس
این گوگل منگلم شورشو در اورده والااااااااااااا

بازگشت شکوهمندانه پشه ها رو تبریک میگم...
ماشالله تو این چند ماه چقدم بزرگ شدن!!
یه شاهکار دیدم توش که شجاعت میخواد چاپ این اثر..برای ایکه شاید کمی بی ادبی باشه عکسشو میذارم ادامه مطلب.هرکی دید نظر یادش نره
عکس در ادامه مطلب
خدايي مثلش يادم نيست ولي يه ضرب المثل فارسي داريم به اين مضمون ..كه تكرار گفتن ييه چيز دروغ كاري ميكنه كه خود دروغگوهم باورش بشه.شايد نامربوط باشه ولي يه چيز تو مايه هاي يك كلاه 40 كلاغ
حكايت اين نامه چارلي چاپلين به دخترشه...كه بنده خدا روحشم خبر نداره از اين نامه....
سی و خورده ای سال پیش، شیر پاک خورده ای به نام فرج ا... صبا در اتاق کارش
نشسته و از قول چارلی چاپلین، نامه ای نوشته خطاب به دخترش! و در مجله اش
آن را چاپ کرده. برای شوخی و خنده.
نامه نه تنها در ایران که حتی در
کشورهایی دیگر هم جدی گرفته شده، در سایت ها تکرار شده، روی دیوار ها و
کاغذ دیواری ها و برد های دانشکده ای رفته (و مثلا باعث جدال هایی بین
دانشجویان بسیج و بچه های شورای صنفی یکی از دانشکده های همین حوالی شده)،
در رادیو خوانده شده و غیره.
ولی این دیگر شاهکار بود. در نمایشگاه کتاب دیدم به کتاب هم تبدیل شده! و به چاپ نهم رسیده.
البته مضمونش خوبه ولي اين جمله كه مال چارلي يه جور كلابرداريه از اسم و شهرت چارليه از نظر من
بيچاره چارلی
امشب داشتم آدم حسابی بازی در میاوردم و نشستم اخبار گوش دادن عین قدیما و زمانی که به اصلاح دانشجوی بیدار و هوشیار بودم..تو پرانتز باز...یادش بخیر چه قدر هم سیاس بودم...پرانتز بسته![]()
خلاصه آقا چشمتون روز بد نبینه...دیدیم دنیا چقدر عوض شده...از عربستان و بحرین خودمون بگیر تا امریکا و فرانسه...همه جا خر تو خر بود...وای بخشید حواسم نبود باید مینوشتم شیر تو شیر ....با خودکار نوشتم...پاکنم ندارم.تازه داشتمم نمیتونست پاکش کنم.پس اصلاحیه زدم ببخشید به بزرگیتون...این اخویای عرب منطقه تو کله هم میزدن برای یه چیزی به اسم آزادی و ازین چیزا که خدا میدونه چیه...و اونوریام میزدتن تو سر هم که ماپول نداریم ..وام هامون رو بدیم.خلاصه بگم چه بل بشویی بود تو دنیا...خواستم خاموش کنم تا قلبم وای نستاده که یهو اخبار نمی دونم خبر خوبارو هم داد...یا تبلیغ بود وسط اخبار ...که بهشت همینجاست.روز زمین...سرزمین گل بلبل...فلان سد افتتاح شد...فلان اتوبان به بهره برداری رسید...فلان کارخونه روزی آنقدر میسازه...همه دزدای سر گردنه رو گرفت دارن محاکمه میکنن وباباشونو در میارن اعم از برادران اختلاسگ تاااااااا زور بگیرای جنوب شهری....اقا خلاصه دیدیم.شهر خودمون در امن و امانه..خداروشکر کردیم. بعد از وضو ۲رکعت نماز شکر..بقول دوستان نشستیم تخمه اشکستن و فیلم آرمانشهر دیدن.از بس همه چیز خوب بود و به قول شاعر...همه چی آروم بود... قبول نداری...امشب اخبار گوش کن بفهمی...که شهر در امن و امانه...والااااااااااااا
و كشف من اينه خانمايي كه كارشون با موبايل كاري و تجاري نيست اين همه پول موبايل چرا براشون مياد...البته هرچند اين شارژي ها راحتشون كرده ولي پولشو ميگيرن ديگه..تماسايي كه از گوشي خانما به شوهراشون ميشه همه اش 20-30ثانيه اي هست و البته بطور متوسط روزي 100-200زنگ.خيلي فكر كردم توي اين تماسا چي ميگن كه انقدر كوتاه و پرتكراره..تا يك بار بصورت ناخداگاه در يكم كجلسي بودم كه خانمي شوهرش دير كرده بود و مجوبر بود تنها بياد تا شوهرش بعدا بياد.مكالمه رو شنيدم البته چون نمي دونست بنده در اونور چادر مراسم هستم.اين بود
بار اول: سلام كجايي.زود بيا خونه. حرفم نباشه .زود بيا باي
بار دوم: سلام كجايي.زود بيا خونه. حرفم نباشه .زود بيا باي
.....................
بار نود و نهم: سلام كجايي.زود بيا خونه. حرفم نباشه .زود بيا باي
--------------------------------
البته تماساي بالاي 2ساعت هم كم توي پرينتشون نيستا شماره هارو نگاه كني
ميرسي به ابجي..مامان...خاله..مهين جون...سيما جون..و.....
و تنها شماره اي كه ديده نميشه شماره خونه مادر شوهر...خواهر شوهر ....است
والاااااااااااااااااااااا

اینم حکایت خیلیاس ها.قبول ندارید پس بخوندی...البته کمی با غراق عرض میشه تا وقتتون گرفته نشه ولی نمونه هاش زیاده.که خودمونو گم کردیم.نه یادمونه کلاغ چجور راه میرفته..نه یاد گرفتن کبک رو یاد گرفتیم
عجب مارمولکی بود این گوگل ما نمیدونستیم. والاااااااااااا
لطفا کلمه zerg rush رو در گوگل سرچ کنید. اگه کمی صبور باشی و به صفحه نگاه کنی جالبه!!
آریو جالب بودنشو تضمین میکنه
چه داستانی شده ها...من ادم نژاد پرستی نیستم....اما ادم کفرش میگیره یه چهارتا بقول یکی از رفقا شیخونک های خلیجی فارسی هی عین این کوتوله ها میپرند بالا خودشونو نشون بدن..بروبچ مسئول کشورم که فکر کنفرانس همایش و زبونم لال 3میلیارد خوری و اینا هستند وقت ندارن اساسی بگن بچه بشین سر جات...و بقول خواجه شیراز
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست..............عرض خود میداری و زحمت ما میداری
خلاصه اومدن ابروشو درست کنند زدن چشمشم کور کردن.یه همیشه انداختن بیخ ریش خلیج فارس و نقل مجالسش کردن.یکی نیست بگه حالا اونا بچن نمی فهمن.شما چرا عقلتونو دادین دست بچه...
والاااااااااااااااااااااااا
( توضیح:شیخونک بر وزن سیخونک هرکی فیس بوکی باشه معنی سیخونک رو خوب میفهمه)

چقده خوب میشد
اگه زنها دنیا رو میگردوندن هیچ جنگی وجود نداشت!
فقط چندتا کشور لوس بودن که باهم قهر بودن و از هم غیبت میکردن و با هم حرف نمیزدن والا دیگه این همه جنگ و خونریزی هم نمیشد
والااااااااا