مشکل در ورود به ایمیل یاهو
امروز میخواستم وارد ایمیلم بشم .دیدم میگه زرشک پسوردت اشتباهه..برو بگو صاحبش بیاد..
گفتم اکه هی.کی بود از ما زرنگتر.هکمون کرد.رفتیم از امدادگر یاهو(yahoo! password helper) امداد بگیریم دیدیم اونم حالگیری کرد.گفت:
Your password can’t be reset online.
For security reasons, you need contact Yahoo! Customer Care to help you reset your password.
If you used an alias or profile name, we recommend that you try again with the Yahoo! ID associated with the alias. If not, you can contact Customer Care to help reset your Yahoo! password. We have locked this option for your protection because we believe someone may have unauthorized access to your account. Contact customer care.
يعني برو بچه تو نمیتونی برخط(همونon line)پسوردت رو بازيابي كني بايد بري پيش برو بچ شركت ياهو تو ولايت ينگه دنيا..ديديم كار داره بيخ پيدا ميكنه.گفتيم سري بزنيم به بروبچه هاي تكريم مشتري ياهو يا همون Contact Customer Careاقا سرتون رو درد نيارم بي توجه به يه پيغم گنده تو اون بالاي صفحه.هي باهاشون درد دل كردم.يهو ديدم يه چيزي زد تو كلم كه خنگ خدا اون كادر زرد رنگ بزرگ بالاروهم بخوني توي اين ماه رمضوني شايد ثوابي گيرت بياد.ماهم سينه چاك و دستار از سر افتاده دوان دوان به بالاي صفحه مراجعت نموديم و مرثيه نامه زير رو با صد فغان خونديم:
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...