میم مثل ٬ مثبت اندیشی

دعاکن,, زانو بزن و سجده کن. افکارت را هر شب تخلیه کن . باور کن فقط این تو هستی که درد تحمل حمل رنجشهایت را احساس میکنی. هرشب برنامه ای مشخص تهیه کن تا فردا امیدوارانه و هدفمند زندگیت را آغاز کنی. خوشحال باش و بدان دشواری های زندگی میتونه به اندازه کافی برایت تواضع ایجاد کنه. کمتر فکر کن . کمتر حرف بزن . بیشتر با عملت صحبت کن و بگو به دوستانت چه چیز خوب است و چه چیز بد. اهانت نکن . تعصب نداشته باش . هر شخص به وسعت فکرش میفهمد . قبول داشته باش تو اصلاح کننده نیستی. رها کردن را خوب بلد شو . سخت نگیر! بگذار خداوند کارخودش را انجام دهد و تو هم کارخودت را انجام بده. دروغ نگو! به هیچ وجه . چه مصلحتی چه غیره . قضاوت نکن! یک انسان درست کار صبر را پیشه کارهایش میکند. درآینه تصویر خودت را نگاه کن لبخند بزن* لباس زیبا بپوش* به خودت زیباترین عطری که میپسندی را بزن. کمی وسواس در لباس پوشیدن و ظاهری زیبا تو را جذاب تر خواهد کرد . هیچ عیبی نیست . آرام راه برو . آرام صحبت کن . آرام بنشین . آرامش تو میتونه به همه منتقل شود . به درختان نگاهی بینداز به هرچه میتوانی نگاه کن شاید فردا نباشی پس فرصت را از دست نده و از بودن خود لذت ببر. از هیچ چیز نترس بدان خداوند بزرگی داری که شهامت رو به رو شدن با ترس هایت را به تو ودیعه داده است. خساست هم نداشته باش . هر روز مبلغی از درآمدت را صرف امور خیریه کن یا برای خودت خرج کن. برای خودت احترام و ارزش بذار،،،،تا جایی که میتوانی پیام امید و وعده آزادی را در این کره خاکی بین انسانها پخش کن. و شکر گذار باش که روی خاک هستی نه زیر خاک و میتونی خدمتگذار خوب خداوندت باشی...

براستی تو مثبت اندیش ترین فردی هستی که همه دوستت خواهند داشت..

برای خودت دعا کن

برای خودت دعا کن که آرام باشی.
وقتی طوفان می آید، تو همچنان آرام باشی تا طوفان از آرامش تو آرام بگیرد.
برای خودت دعا کن تا صبور باشی؛
آنقدر صبور باشی تا بالاخره ابرهای سیاه آسمان کنار بروند و خورشید دوباره بتابد.
برای خودت دعا کن تا خورشید را بهتر بشناسی….
ﺯﻧﺪﮔﻲﻫﻴﭻﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺑﻦبست نمیرسد. کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم. خدا که باشد، هرمعجزه ای ممکن میگردد
ایمان داشته باش که قشنگترین عشق,
نگاه مهربان خداوند به بندگانش است
زندگی را به او بسپار….
و مطمئن باش
که تا وقتی پشتت به خدا گرم است
تمام هراس های دنیا،
خنده دار است....