عروس نامه..(طنز)
خرج عروسی رو که ما پسرا میدیم اونوقت میگن عروسی ! خونه ام که ما پسرا میگیریم میشه خونه ی عروس ! از اون بدتر جونت درمیره کار میکنی یه ماشین میخری اونم میشه ماشین عروس ! دیگه بدتر ۴روز دیگه بچه خواهرت به مامانش میگه مامان مامان بریم خونه زن دایی اینا ! اون وقت دخترا میگن حقشون ضایع شده
+ نوشته شده در پنجشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 15:0 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...