اندر حکایت شیخونکای عرب
چه داستانی شده ها...من ادم نژاد پرستی نیستم....اما ادم کفرش میگیره یه چهارتا بقول یکی از رفقا شیخونک های خلیجی فارسی هی عین این کوتوله ها میپرند بالا خودشونو نشون بدن..بروبچ مسئول کشورم که فکر کنفرانس همایش و زبونم لال 3میلیارد خوری و اینا هستند وقت ندارن اساسی بگن بچه بشین سر جات...و بقول خواجه شیراز
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست..............عرض خود میداری و زحمت ما میداری
خلاصه اومدن ابروشو درست کنند زدن چشمشم کور کردن.یه همیشه انداختن بیخ ریش خلیج فارس و نقل مجالسش کردن.یکی نیست بگه حالا اونا بچن نمی فهمن.شما چرا عقلتونو دادین دست بچه...
والاااااااااااااااااااااااا
( توضیح:شیخونک بر وزن سیخونک هرکی فیس بوکی باشه معنی سیخونک رو خوب میفهمه)

+ نوشته شده در شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 4:38 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...