اندر جکایت فرنگ رفتگان خود فراموش کردگان
نمی دونم چرا ما ایرانیا انجوریم.که از قدیمم برای خودمو در اوردیم که میگیم...مرغ همسایه غازه
اینم حکایت خیلیاس ها.قبول ندارید پس بخوندی...البته کمی با غراق عرض میشه تا وقتتون گرفته نشه ولی نمونه هاش زیاده.که خودمونو گم کردیم.نه یادمونه کلاغ چجور راه میرفته..نه یاد گرفتن کبک رو یاد گرفتیم
اووووف ..! مــــای گـــاد!
من خیلی هَـــپی ام!
چطوری مای فرندِ من! کلی میست کرده بودم!
خدارو تنکس،همه چی اوکیه!!
وااای دَدی و مامی رو ببین!
وااااوووو تهران چقدر چینج شده!
قبلانا این میدون اونور نبود؟
آآآآخ آی لااااااو کبابِ ایرووونی با تومیتو!
ساری شما به تومیتو چی میگین ؟!{ پسر عمه ی اینجانب در بازگشت از سفر سه روزه به تایلند }
والاااااااااااااا
من خیلی هَـــپی ام!
چطوری مای فرندِ من! کلی میست کرده بودم!
خدارو تنکس،همه چی اوکیه!!
وااای دَدی و مامی رو ببین!
وااااوووو تهران چقدر چینج شده!
قبلانا این میدون اونور نبود؟
آآآآخ آی لااااااو کبابِ ایرووونی با تومیتو!
ساری شما به تومیتو چی میگین ؟!{ پسر عمه ی اینجانب در بازگشت از سفر سه روزه به تایلند }
والاااااااااااااا
+ نوشته شده در شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 4:48 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...