دعا..
گفت الهی هیچ وقت شکست عشقی نخوری
گفتم این چه دعاییه...
گفت مگه دعای بدیه؟
Ario Behnam®: دعات اشتباهه.کسی که عاشق واقعی باشه چیزی به اسم شکست رو تجربه نمیکنه
Ario Behnam®: اوونی که شکست میخوره کسیه که منظور خاصی داره و به هدف برنامه ریزی شدش نمیرسه
Ario Behnam®: برنامه ریختنم کار دل نیست و کار عقله
Ario Behnam®: پس شکست تو عشق معنی نداره
نظر من اینه نظر شما چیه؟
+ نوشته شده در شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 12:13 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...