خودمم میدونم..
میدونم بی عیب نیستم و اتفاقا برعکس پر عییبم.
میدونم چیز با ارزشی ندارم که لایق تو باشه
میدونم فراتر از تصور منه خوبیات..
ولی بدون ..
بدون اریو بخاطر دل پاک و مهربونت دوست داره نه چیز دیگه
شاید دوست داشتنش کم ارزش باشه .ولی بدون تمام زندگیش یه دله که دوست داره حس کنی بخاطر خوب بودن و پاکی دلت دوست داره
تمام تو سهم منه...به کم قانعم نکن
+ نوشته شده در جمعه سوم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 21:54 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...