یادت هست بهم گفتی هیچی نیستی به درد نمیخوری ...صفری  ..صفر ..صفر ..صفر..

 و من تکم و بی بدیل.. و یگانه ..

تو در حد من نیستی ..

ازم گذر کردی

ارام با خود گفتم.. 

وقتی میرفتم

اری درستس که من  هیچم و بی ارزش و صفرم اما..

اعدادی که به صفر پشت پا نمی زنند بزرگ می شوند...

و تو نفهمیدی یک با صفر با ارزش ترست

 

اریو بهنام..