صفر و یک..
یادت هست بهم گفتی هیچی نیستی به درد نمیخوری ...صفری ..صفر ..صفر ..صفر..
و من تکم و بی بدیل.. و یگانه ..
تو در حد من نیستی ..
ازم گذر کردی
ارام با خود گفتم..
وقتی میرفتم
اری درستس که من هیچم و بی ارزش و صفرم اما..
اعدادی که به صفر پشت پا نمی زنند بزرگ می شوند...
و تو نفهمیدی یک با صفر با ارزش ترست
اریو بهنام..
+ نوشته شده در پنجشنبه ششم تیر ۱۳۹۲ ساعت 6:45 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...