سیریش..
قدیما به کسی که به پات می نشست میگفتن "وفادار"
الان میگن "سیریش
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 5:17 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...