اتفاق..
کاش می توانستم دست اتفاق را بگیرم ! ! !
تا نیفتد...........
تا نیفتد...........
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:28 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...