نادانی..
نکته دانی فرمود:
فکر به اینکه
دیگران چرا از من برترند را جز در نادانی خود نمی توان جست.











+ نوشته شده در چهارشنبه سی ام مرداد ۱۳۹۲ ساعت 11:55 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...