انطباق..
فکر میکنم،
به زندگی...
مسیرش...
با تو ،
کاش موازی هم نباشیم
متقاطع هم نه ،
که به هم رسیم
و از هم رد شویم
منطبق باشیم
که با هم باشیم
به زندگی...
مسیرش...
با تو ،
کاش موازی هم نباشیم
متقاطع هم نه ،
که به هم رسیم
و از هم رد شویم
منطبق باشیم
که با هم باشیم
+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 18:19 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...