این اهنگ  گلپا رو خیلی دوست داشتم از بچگی....متنش و اهنگش اونم با صدای گلپا هارمونی خاصی از احساس بهم میداده..

+++++++++++++++++++++

ای از عشق پاک من هميشه مست، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

 

بارها اين کودک احساس من، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست

 

در دل آتش نشستن، کار آسانی نبود، راه  را  بر اشک بستن، کار آسانی نبود

با غروری هم قد و بالای بام آسمان، بارها در خود شکستن، کار آسانی نبود

 

بارها اين دل به جرم عاشقی، زير سنگينی  بار غم شکست

من تو را آسان نياوردم به دست

 

در به دست آوردنت، بردباری ها شده، بیقراری ها شده، شب زنده داری ها شده

در به دست آوردنت، پايداری ها شده، با ظلم و جور روزگار، سازگاری ها شده

ای از عشق پاک من هميشه مست، من تو را آسان نياوردم به دست

من تو را آسان نياوردم به دست

 

بارها اين کودک احساس من، زير باران های اشک من نشست

من تو را آسان نياوردم به دست