کممممممممک
تو نیستی و بازم دلم انگار بهانه وار شده
هیچکس بهش محل نذاشت..
تنهای تنها دار شده
ملکش شده تنهایی و همدم نداره جز خدا
اونم که قربونش برم انگار که ...
استغفرالله دارم باز میرم بسوی کفر
خدایا کمکم کن که دارم کم کم کمت میارم ...
کممممممممک
+ نوشته شده در یکشنبه نوزدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 19:51 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...