ماندن..
در پاسخ پست قبلی دوستی زحمت کشیده اینو نوشته:
سلام دوست عزیز.
میخواستم بمانم
رفتنت ماندنم را زیر سوال برد
میخواستم بروم
رفتنت بودنم را زیر سوال برد .
نه ماندن مهم بود و ن رفتن
مهم تو بودی که هیچوقت نبودی
جالب بود ممنون ازشون
+ نوشته شده در دوشنبه بیستم آبان ۱۳۹۲ ساعت 12:54 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...