در پاسخ پست قبلی دوستی زحمت کشیده اینو نوشته:

سلام دوست عزیز.
میخواستم بمانم
رفتنت ماندنم را زیر سوال برد
میخواستم بروم
رفتنت بودنم را زیر سوال برد .
نه ماندن مهم بود و ن رفتن
مهم تو بودی که هیچوقت نبودی

جالب بود ممنون ازشون