نمی دونم چقدر موفق بودم ولی این اییین نامه زندگی من بوده همیشه

همش دوست داشتم اینجوری باشم

خدا کنه حتی شده یه درصد موفق بوده باشم توی این قوانینم..

"امروز،لبخندت را به کسی هدیه بده.........ممکن است لخند تو تنها درخشش نوری باشد که او در طول روز میبیند......گاهی اوقات فقط یک لبخند واقعی ویا یک تعریف میتواند روح یک نفر را تا ارتفاع جدیدی بالا ببرد.......در زمان مناسب ،یک کلمه محبت آمیز از یک غریبه ،و یا تشویق غیر منتظره از یک دوست میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند ........مهربانی رایگان است اما با ارزش."

اریو