دوزانو
شبا با گریه میخوابم به بالش مشت میکوبم
نمی دونی چقد سخته که مجبورم بگم خوبم
هزار سال بگذره بازم تنم بوی تورو میده
دروغه هیچکسی هرگز ((تواغوشت نخوابیده))
قسمتی از اهنگ جدید گروه گربه های سیاه(black cats)
شعرش از دوست خوبم گلی گلزاری
منم به شوخی تو فیس بوکش اینو زیرش نوشتم ...
+++++++++++++++++
دو زانوم گشته بالشتم..شبا از گریه بی خوابم..
خوب میدونم چقدر سخته...که می گویم باز خوبم
دو سه شب بیش نیست من رفتم..تنت بوی هوس میده
درسته .باز راسته که غم پیشم بخوابیده (ariobehnam)
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 15:4 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...