غم سیلاب
ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم
+ نوشته شده در سه شنبه هشتم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 14:8 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...