بارن که ببارد..
این که چقدر از آن روز ها گذشته
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم
یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم
اصلا مهم نیست …
باز باران که ببارد ،
هروقت که میخواهد باشد ،
دلم هوایت را میکند …
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم
یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم
اصلا مهم نیست …
باز باران که ببارد ،
هروقت که میخواهد باشد ،
دلم هوایت را میکند …
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 10:35 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...