جای خالی
آهای تو …
در این روزهای بارونی
فکری به حال جای خالی ات کرده ای ؟
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 10:47 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...