بازم سلامتی..
سلامتي اون سربازي كه 55 دقيقه تو صف تلفن وايستاد كه 3 دقيقه با عشقش حرف بزنه ولي چيزي جز اين نشنيد...مشترك مورد نظر درحال مكالمه ميباشد...
اینو خودم زیاد دیدم تو آموزشی..۶ کیوسک تلفن که همیشه۲تاش خراب بود.برای ۶۴۰ نفر که اونم ۱۵ دقیقه وقت داشتن بین کلاسا..شاید گاهی طرف شام و نهار نمی خورد بتونه با عزیزاش یه کلمه حرف بزنه..
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۱ ساعت 5:31 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...