یه جک بی مزه و کاملا تخیلی..
مرد: ﻭقتی ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﭼﺮﺍ ﻋﺼﺒﺎنی ﻧﻤیشی ؟
ﺯﻥ: ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣیکنم.
ﻣﺮﺩ: جدی میگی !؟؟ ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﺯﻥ: ﮐﺎﺳﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺭﻭ ﻣﻲشورم !
ﻣﺮﺩ: ﭼﻪ ﺭﺑﻄﻲ ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺍﻱ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺯﻥ: ﺁﺧﻪ ﺑﺎ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺗﻮ ﻣﻴﺸﻮﺭﻣﺶ !
ﺯﻥ: ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣیکنم.
ﻣﺮﺩ: جدی میگی !؟؟ ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﺯﻥ: ﮐﺎﺳﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺭﻭ ﻣﻲشورم !
ﻣﺮﺩ: ﭼﻪ ﺭﺑﻄﻲ ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺍﻱ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺯﻥ: ﺁﺧﻪ ﺑﺎ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺗﻮ ﻣﻴﺸﻮﺭﻣﺶ !
دیدین تخیلی بود
نه از این لحاظ که خانمه جرات نداره .نه نه اصلا سو تفاهم نشه..شوهره از این شانسا نداره خانم کمی کار خونه انجام بده..![]()
ببخشید تفسیرش بی مزه بود![]()
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و یکم آبان ۱۳۹۱ ساعت 5:34 توسط آریو بهنام
|
آريو بهنام:خدایا من توام و تو منی...مرا زمن گیرو به من باز رسان...