مرد: ﻭقتی ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﭼﺮﺍ ﻋﺼﺒﺎنی ﻧﻤیشی ؟
ﺯﻥ: ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻣیکنم.
ﻣﺮﺩ: جدی میگی !؟؟ ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﺯﻥ: ﮐﺎﺳﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺭﻭ ﻣﻲشورم !
ﻣﺮﺩ: ﭼﻪ ﺭﺑﻄﻲ ﺑﺎ ﺩﻋﻮﺍﻱ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﺯﻥ: ﺁﺧﻪ ﺑﺎ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺗﻮ ﻣﻴﺸﻮﺭﻣﺶ !

دیدین تخیلی بودنه از این لحاظ که خانمه جرات نداره .نه نه اصلا سو تفاهم نشه..شوهره از این شانسا نداره خانم کمی کار خونه انجام بده..

ببخشید تفسیرش بی مزه بود